عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

روشهایی

عنوان: نکات طلایی برای داشتن پوست شفاف و چهره ای زیبا

برای داشتن پوست شفاف و زیبا باید برخی نکات بسیار ساده را رعایت کنیم تا بتوانیم تاثیر تکنیک هایی برای داشتن پوست شفاف و چهره ای زیبا را در زیبایی پوست و چهره مان مشاهده کنیم. ما آن چیزی هستیم که می خوریم، و بر اساس گفته‌های متخصص پوست من، اگر خیلی تنقلات بخورید از پوستتان می‌توان فهمید! اگر میل شدیدی به تنقلات دارید، این ترفند را اجرا کنید: بجای آب نبات توت بخورید، و به جای چیپس سبزیجات ترد. این تعویض ساده، می‌تواند  وعده ی غذایی توصیه شده ی سبزیجات و میوه‌های سرشار از آنتی اکسیدان را به برنامه ی غذایی شما بیفزاید، که تأثیر مشهودی بر چهره ی زیبای شما خواهد گذاشت. استرس در پوست شما خودش را نشان می‌دهد، با استرس، کسل، خسته و مسن به نظر می آیید.با یوگای منظم، مدیتیشن، دویدن و یا حتی خوب گریه کردن استرس را از خود دور کنید، هر کدام که برای شما بهتر این کار را میکند، انجامش دهید، البته پس از زمانی که برنزه کردن، سیگار کشیدن و بیش از حد تنقلات خوردن را کنار گذاشتید.

تغییرات پوستی در بزرگسالان بستگی به وراثت و عوامل محیطی دارد ، ضایعات مختلفی در این سن در پوست دیده می شوند مانند بروز غدد چربی که به علت شاخی شدن بافت چربی است ، پیدا شدن آکنه های شاخی و سیستهای چربی و بالاخره منگوله های پوستی ممکن است به تنهایی یا مشترکاً ظاهر شوند .
بعضی از تغییرات پوستی مانند پیدا شدن لکه های قهوه ای که در بزرگسالان اتفاق می افتد موقتی و زودگذر است در صورت که به علت بارداری و خوردن قرصهای ضد بارداری ، یا در اثر اشکال و تغییر در ترشح هورمون هاست که در ساختار پوست ، تغییراتی ایجاد می کنند . این لکه ها بعد از زایمان ، با قطع قرصهای ضد بارداری و یا درمان اختلالات ترشح هورمونها ناپدید می شوند .
در این سن کم کم علایم چروکیدگی پوست خودنمایی می کند ، بهضی از مشخصات مردانه در زنها بروز می کند مانند پیدا شدن موهای بلند و پراکنده در ناحیه چانه و زیر چانه ، همچنین بروز میخچه در انگشتان پا در این سن بیشتر به چشم می خورد .
برای پیشگیری از این عوارض پوستی توجه به رعایت اصول بهداشتی دارای اهمیت خاصی دارد . مانند استحمام روزانه، توجه به رژیم غذایی صحیح و مناسب سن ، اجتناب از پوشیدن لباسهائی با الیاف مصنوعی ، پیشگیری از خستگی جسمی و روحی ، پرداختن به ورزش و تفریح در هوای پاک و دور از آلودگی های شهر و اجتناب ازپوشیدن کفش های تنگ و نوک باریک .
افراد بزرگسال باید در هنگام حمام کردن ، پوست بدن خود را مورد بررسی قرار دهند و چنانچه تغییرات غیر طبیعی در آن مشاهده کردند هر چه زودتر با پزشک مشورت کنند تا از بروز هر اتفاق ناگواری پیشگیری شود .
عمده ترین صدمات پوستی که از سن جوانی تا بزرگسالی ممکن است بروز کند ، التهاب پوست به علت مصرف مواد آرایشی است که یکی از رایج ترین آنها التهاب لب ها است؛ مواد رنگی روژلب دارای ائوزین است که لبها را نسبت به نور خورشید حساس کرده و در نتیجه متورم و ملتهب می کند.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.