عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

عمل بینی و کاشت مو و رژیم غذایی

بهترین راههای درمان ریزش مو

عنوان: دیگر نگران ریزش موهایتان نباشید

ریزش مو تاثیر زیادی در زیبایی دارد و راهکارهای زیادی برای درمان این بیماری وجود دارد که بهترین راههای درمان ریزش مو میتوانند به شما در حل مشکل ریزش مو کمک زیادی کنند. ریزش مو می‌تواند یک مشکل جدی بر ظاهر کلی یک فرد باشد، دلایل بسیاری برای ریزش مو وجود دارد، در این مقاله به مواردی که برجسته هستند نگاهی می‌‌اندازیم.

در حالی که ریزش مو معمولاً با روند پیری طبیعی مرتبط است اما دلایل مختلفی برای ریزش مو در سن جوانی وجود دارد. کم‌پشت شدن موها، طاسی و ریزش مو، میلیون‌ها زن و مرد در سراسر جهان را متأثر می‌کند. این مشکل آنقدر شایع است که بازار ترمیم مو به یک صنعت یک میلیارد دلاری تبدیل شده است. خبر خوب این است که شما مجبور نیستید مبالغ زیادی برای کرم‌های نسخه‌ای هزینه کنید یا حتی برای داشتن یک سر پر از مو به روش‌های درمانی دائمی متوسل شوید.


در بسیاری از موارد شما از موهای خود مراقبت مناسبی نمی‌کنید که این مسئله اغلب به شکنندگی مو منجر می‌شود که در نهایت مو خرد می‌شود. استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی و دستگاه‌های گرمایشی می‌تواند یکی از دلایل ریزش موی زنان یا مردان باشد. دلایل متداول ریزش مو زیاد است، با نگاه کلی به این موضوع می‌پردازیم.

درمان ریزش مو بر اساس علت آن می‌باشد در صورت وجود علل زمینه‌ای،اینها باید برطرف شود. یکسری درمان کلی هم بصورت تجربی در همه موارد استفاده می‌شود از جمله قرص ویتامین E ، ویتامین ب- کمپلکس و قرصهای آهن و هماتینیک. شما می‌توانید برای خلاص شدن از این مشکل از برخی از داروهای خانگی استفاده کنید. بهترین انتخاب برای درمان ریزش موی طبیعی که این مشکل را کنترل می‌کند درمان در مراحل اولیه است. در مورد طاسی دائمی نیز، گزینه‌های پیوند مو وجود دارد. مراقبت به طور منظم از موها برای حفظ و بازگرداندن سلامت و تراکم مو ضروری است.

روغن نارگیل

روغن نارگیل به طور طبیعی سرشار از ویتامین E و چربی‌های مفید است. این مواد مغذی باعث تحریک رشد مو و در عین حال تقویت تارهای مو می‌گردند. شیر نارگیل نیز حاوی پتاسیم می‌باشد، که یک ماده مغذی مهم است که به داشتن موهایی سالم تر و قوی تر کمک می کند.

برای استفاده از شیر نارگیل به منظور جلوگیری از ریزش مو، فقط کافی است شیر نارگیل را مستقیما روی پوست سرتان بمالید. سرتان را با یک کلاه حمام بپوشانید و بگذارید به مدت حداقل ?? دقیقه بماند و سپس با یک شامپوی ملایم بشویید. برای کاهش شکنندگی موها، اینکار را دو تا سه بار در روز انجام دهید.

درمان طاسی مردانه(درمان ریزش مو)

به صورت اختصاصی در مورد طاسی مردانه در حال حاضر محلول ماینوکسیدیل تنها درمان دارویی پذیرفته شده است.در مردانی که دارای نواحی کوچکی از ریزش موی ناکامل در ورتکس هستند، بهترین جواب را می‌دهد. اثر آن بر روی موی نواحی فرونتال و شقیقه هنوز شناخته نشده است.

 اثر آن به صورت کم کردن ریزش مو و حتی تحریک رویش موی جدید است. رشد مو 8 تا 12 ماه بعد واضح می‌گردد.محلول را باید بطور مداوم استفاده کرد تا رشد مو حفظ شود. با قطع ماینوکسیدیل موهای جدید می‌ریزد. تقریبا در 3/1 اینها مو به اندازه‌ای رشد می‌کند که به اندازه کافی برای کوتاه یا شانه شدن بلند باشد. از این دارو 1 سی‌سی (15 قطره) ‌از محلول 2 درصد روی ناحیه خشک مالیده می‌شود و تا یک ساعت نباید آن ناحیه خیس شود، ماساژ هم داده نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.